از علل شایع افزایش حجم کلیه چیست
نوشته شده توسط : rshaole

از علل شایع افزایش حجم کلیه چیستاز علل شایع افزایش حجم کلیه چیست

از علل شایع کلیه ها بزرگ چیست؟ بزرگ شدن کلیه ها است که اندازه کلیه بزرگتر از اندازه طبیعی است، و برخی از شرایط معمول که می تواند کلیه بزرگ شود وجود دارد.

1. کلیه پلی کیستیک

بیماری کلیه پلی کیستیک کلیه ژنتیکی با کیست های متعدد در کلیه ها است. کیست به تدریج در اندازه و تعداد افزایش خواهد یافت و همچنین کلیه افزایش خواهد یافت. بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک از برخی از علائم آشکار و عوارض، مانند درد در سمت کمر، سردرد، خون در ادرار، فشار خون بالا، پارگی کلیه، عفونت های دستگاه ادراری و سنگ کلیه رنج می برند. همه این علائم را به زندگی عادی بیماران را تحت تاثیر قرار.

2. هیدرونفروز

هنگامی که حالب مسدود شده است، ادرار نمی تواند جریان، باعث تورم کلیه. این بزرگ شدن کلیه ها شود. هیدرونفروز می توانید از شرایط ملایم در یک بیماری جدی باشد. هنگامی که هیدرونفروز شدید است، بیماران علایم شدید مانند درد پشت، درد در هنگام ادرار کردن، ادرار ابری و تب را تجربه کنند.

3. pyonephrosis

هنگامی که هیدرونفروز انسدادی است، مردم می توانند از pyonephrosis رنج می برند. چرک در کلیه ها، که آسیب بیشتر به کلیه ها می شود و باعث بزرگ شدن کلیه ها ایجاد می شود. در این وضعیت، بیماران ممکن است از لرز، تب و درد در دو طرف رنج می برند.

3. Amyloids

همانطور که می دانیم، پروتئین ها برای بدن ما مهم هستند. گاهی اوقات هنگامی که پروتئین غیر طبیعی را می توان در بافت ها و علت بیماری سپرده، همچنین amyloids نامیده می شود. هنگامی که شکل آمیلوئید کلیه، آن را نیز به افزایش در کلیه می شود.

4. RCC

هنگامی که سلول های بدخیم در دیواره توبول های کلیوی پیدا شده، از آن خواهد بزرگ شدن کلیه ها شود. و بیماران در این شرایط علائم درد شکم، ادم به طور کلی، رنگ غیر طبیعی ادرار و درد پشت.

از بالا ما می توانیم مطمئن شوید که دلایل افزایش می کلیوی متفاوت است. اگر بیماران در بر داشت که آنها بزرگ شدن کلیه ها خمیر، آنها باید ریشه اصلی بیماری خود را پیدا کنید و یک روش سریع و موثر برای درمان کلیه است. از آنجا که کلیه گسترش کنترل نشده می تواند به صدمه به کلیه و نارسایی کلیه منجر شود، پیشگیری و درمان زود به بیماران مفید خواهد بود.

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل: litianyuan2015@yandex.com

اسکایپ: hospital.kidney

واتساپ / وایبر: 86 15100189779





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در ,
:: بازدید از این مطلب : 1117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: